חלום החיים שלכם היה להגיע לאיים הקריביים ומעולם לא היה לכם זמן, פנאי או כסף להגשים את החלום הזה? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן שתעשו משהו בנידון, כי גם לכם מגיע לנפוש ולשכוח קצת מהצרות הרגילות. אומנם חופשות תמיד עולות לנו כסף אך מצד שני, הן נותנות לנו אנרגיות נפלאות לחזור לשגרת החיים שלנו ולכן יש להן ערך גדול. אם חשבתם לרגע שהאופציה היחידה להכיר ולראות את האיים הקריביים היא לטוס לשם, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. היום אתם יכולים להזמין גם חבילות שייט לקריביים ואין ספק שתחזרו מרוצים מבילוי כזה. יש חבילות שכוללות 11 לילות אך יש גם חבילות של 19 לילות ויותר כך שלפני הכול כדאי לחשוב לכמה זמן אתם רוצים לנסוע. אין ספק שככל שהטיול שלכם יהיה ממושך יותר תספיקו לראות יותר, אך מצד שני, לא כולנו יכולים לקחת הפסקה ארוכה מהעבודה ככה סתם באמצע השנה. חשוב לבדוק, בין היתר, את המסלול המדויק של השייט ואיפה בדיוק הוא עובר כי רק כך תוכלו להבטיח שהשייט שבו אתם בוחרים באמת כולל את כל המקומות הכי אקזוטיים ויפים שיש באיים הקריביים.

 

מה מחכה לכם באוניה?

 

אם זו הפעם הראשונה שאתם חושבים ברצינות על חבילות שייט לקריביים, או לכל יעד אחר, אתם בוודאי לא לגמרי יודעים מה כולל השייט ומה יש באוניה. ראשית, כדאי לדעת שבדרך כלל חבילות השייט הללו כוללות את השייט עצמו, את הטיסה ואת הלינה. משמעות הדברים היא שאתם משלמים היום וכך, בטיול עצמו, אתם לא באמת צריכים להוציא עוד כספים ויש בכך משהו נוח מאוד. שנית, לא מדובר על אוניות שרק לוקחות אתכם ליעדים השונים אלא מדובר על אוניות שמעניקות לכם חוויה בפני עצמה. האוניות מעוצבות, גדולות, מפוארות וכוללות את כל הפינוקים שתוכלו לחשוב עליהם. אומנם זה נכון שיש אוניות טובות יותר מאחרות, אך ברובן תמצאו בריכות שחייה, מקומות לריקודים, מסעדות ועוד הרבה בילויים אחרים שנועדו להנעים את זמן הנוסעים.

ים כחול

האם החדר מספיק נוח?

 

אין ספק שאחד מהדברים שהכי חשוב לבדוק כשרוצים לצאת לבילוי כמו חבילות שייט לקריביים, זו השאלה מה מחכה לכם בחדר שבו תלונו. לא מדובר על לילה או שניים, אלא על הרבה מעבר לכך ולכן ברור שצריך להיות לכם נוח במקום. אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי בדרך כלל בחדרים הללו יש מרחב גדול, מקלחת ושירותים בתוך החדר, טכנולוגיה ברמה גבוהה ועוד. כמו כן, ברוב האוניות תוכלו לבחור בין מספר סוגים של חדרים, כמו לדוגמא: חדר עם נוף, חדר פנימי או סוויטה מיוחדת במינה. לכן כדאי לעשות מחקר קטן לפני שאתם מקבלים את ההחלטה איזה חדר להזמין כי זה ישפיע על ההנאה שלכם מהשייט כולו.

 

רוצים להזמין קרוז לקריביים? היכנסו לאתר Icruise עכשיו ובחרו את החופשה שמתאימה לכם!

 

http://www.icruise.co.il