כל מי שעשה את הצעד החשוב והאמיץ של הקמת עסק עצמי יודע לומר שזה לא עניין של מה בכך, ובטח שלא אם עוזבים בשביל זה מקום עבודה קבוע ויציב. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים לגבי העניין הזה ורוצים לדעת האם יש משהו שתוכלו לעשות בנוסף כדי שהעסק העצמאי שלכם יצליח. זה לא משנה במה אתם עובדים ואיזה סוגים של שירותים מגוונים אתם נותנים ללקוחות שלכם, כי מה שבטוח זה שאתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא סמל מעמד והוא הדרך שלכם לתקשר נכונה יותר עם הלקוח, אך האם מספיק שיהיה לכם אתר? התשובה היא חד משמעית לא. למעשה בימינו מי שרק הקים אתר ולא טרח להשקיע בקידום שלו, כאילו לא עשה דבר. קידום אתרים זה מסוג אותם המקצועות שהיו בעבר כמו מדע בדיוני אך היום זה מקצוע לכל דבר, לומדים אותו ועוסקים בו אנשים רבים בישראל, אז למה שלא תבדקו מקרוב מה זה אומר?

הצלחה עסקית

למה כדאי להשקיע בקידום האתר שלכם?

 

התשובה פשוט ונעוצה בשאלה כיצד כולנו מחפשים משהו בגוגל. ראשית, גוגל הוא כמובן מנוע החיפוש הגדול ביותר שיש ולכן כאשר אנחנו מחפשים עורך דין, מלון, טיסה או כל שירות אחר – אנחנו נכנסים לשם כדי לבדוק מה יש לגוגל להציע לנו. בנוסף לכך, אחרי שגוגל עושה את החיפוש המהיר שלו ומציג לנו מספר תוצאות, כמעט כולנו מביטים כמובן רק בעמוד הראשון של התוצאות. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שכל מי שהאתר שלו לא הגיע אל ראש תוצאות העמוד הראשון בגוגל, כאילו לא קיים מבחינת הגולש הממוצע. זו הסיבה שבגללה קידום אתרים זה תחום שהפך למבוקש כל כך, כי אם כבר יש לנו אתר, למה שלא נעשה הכול כדי שהוא יהיה כמה שיותר יעיל? על מנת שאתר מסוים יוכל למלא את הייעוד שלו, להוביל אלינו יותר לקוחות פוטנציאליים ובסופו של דבר יגרום לכך שההכנסות שלנו תגדלנה, עלינו להשקיע בקידום אתרים. לכן זה תחום שצריך לעניין גם אתכם ולא כדאי שתדחו את ההתעסקות בעניין, כי אם האתר שלכם יכול להופיע כבר עכשיו בראש תוצאות החיפוש של גוגל, מדוע לדחות זאת?

 

איך מקדמים אתר?

 

השאלה האמיתית היא לא האם כדאי להשקיע בתחום כמו קידום אתרים, כי התשובה לכך ברורה וחיובית, אלא איך עושים זאת בפועל. יש כמובן אינספור מקורות אונליין שבהם תוכלו לקרוא על קידום אתרים ותוכלו לנסות את העניין הזה לבד כמו למשל הבלוג של w3c, אך בסופו של דבר אין כמו שירות מקצועי שתוכלו לקבל בתחום הזה. לכן, אם גם אתם שואפים להפיק את המקסימום מהאתר שלכם, כדאי שתפנו עוד היום אל חברה מקצועית של קידום אתרים. יש כמובן הרבה מאוד חברות כאלה ברחבי הארץ בימינו, כי מדובר על תחום מאוד מבוקש, אך לא בכל מקום תקבלו את הכי טוב שיש. לכן כדאי לבדוק:

 

  • מי יקדם את האתר שלכם?
  • האם הוא יעשה זאת בצורה ממומנת או בצורה אורגנית?
  • תוך כמה זמן מבטיחים לכם לראות תוצאות בשטח?
  • לכמה זמן התוצאות בשטח יכולות להחזיק מעמד?

 

ובנוסף, כאשר מדברים על קידום אתרים כדאי גם לבדוק את המחירים. האינטרנט הוא כלי שיווק להמונים וזה אומר שניתן יהיה לקבוע כמה תרצו להשקיע בשיווק כזה בחודש. מצד שני, לכל חברה שעוסקת בתחום הזה יש תעריפים אחרים  ולכן חושב להבין מראש כמה זה יכול לעלות לכם.