מצב לקוח

בעידן שבו עובדים רבים אינם מגלים נאמנות למקום העבודה, חשוב לבצע מדי פעם סקרים בכדי לאמוד את רמת שביעות הרצון של העובד. כיצד זה מתבצע? להלן כל הפרטים.

סקרים – כיצד נוכל לשמר את העובדים לאורך זמן במקום העבודה?

מעסיקים רבים בעשור האחרון נתקלים בבעיה לא פשוטה, אשר טמונה בעובדה כי עובדים רבים עוזבים את מקום העבודה לאחר זמן קצר, כתוצאה מאי שביעות רצון או פרמטרים נוספים, הקשורים למקום העובדה. למעשה, מדובר באובדן כספי משמעותי בעבור המעסיק אשר מכשיר את העובד לאורך תקופה לא קצרה, אולם לאחר עזיבה מידית נאלץ לבצע תהליך חוזר של גיוס והשמה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ניתן לשמר את העובדים בצורה טובה ע”י ביצוע סקרים, וזאת על מנת לקבל אינדיקציה לגבי רמת שביעות הרצון של העובד ממקום העבודה, הסביבה כמו גם התנאים, ולאחר קבלת התוצאות לבצע שיפורים בכדי להגביר את רמת שביעות הרצון וכתוצאה מכך – הישארות של העובד במקום העבודה, בהתאם לחוזה אשר נחתם. על כן, מדובר באינפורמציה האמפירית הטובה ביותר לכל ארגון אשר רוצה לייעל תהליכים פנים ארגונים ולגרום לכך שהעובד לא יעזוב את הארגון, ובכך יוביל להפסדים כספיים לא מועטים.

בדיקת נכונות

ביצוע סקרים לרמת שביעות הרצון של העובדים – ע”י חברה מקצועית

לאור העובדה כי המודעות לגבי דרכים אפקטיביות לשימור העובדים עלתה בעשור האחרון, ניתן לראות כי לא מעט ארגונים בארץ ובעולם נעזרים בחברות מקצועיות לצורך ביצוע סקרים. חשוב לזכור, כי מדובר בענף בו עוסקות לא מעט חברות, אולם חשוב לבחור שאתם בוחרים בחברה מקצועית אשר לה וותק בתחום, ואשר יכולה לאפשר לכם לקבל את תוצאות הסקר בהקדם ובשקיפות מלאה. יתרה מכך, התאמה אישית של הסקר לתמהיל העסקי היא הכרחית לצורך אפקטיביות, ועל כן בדקו היטב כי אתם עובדים עם חברת סקרים מקצועית ומובילה בתחומה אשר יכולה לגזור מהסקר אשר בוצע מסקנות, אשר אותן ניתן ליישם בהקדם בכדי לגרום לשימור העובד במקום העבודה ולהגברת שביעות רצונו מסביבת העבודה, ובכך לשפר תהליכים פנים ארגונים.

ביצוע סקרים באמצעות חברת Ci

חברת Ci מחקרי שוק נחשבת כיום לחברה המובילה בעבור ביצוע של סקרים לכל מטרה, וזאת לאור ניסיון של שנים ארוכות בתחום וכן צוות אמין ומקצועי אשר מורכב ממיטב אנשי המקצוע בענף. בכך, תוכלו להבטיח כי כספכם יושקע בחוכמה וכי תוכלו לגרום לשיפור ושימור העובד, בצורה אפקטיבית ויעילה ומתוך נגזרת של תוצאות הסקר. על כן, אנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום קשר באמצעות האתר הרשמי של החברה בכתובת http://www.ms-ci.co.il או דרך מספר הטלפון 03-9220099 ונציג החברה ישמח לעמוד לשירותכם, כך שגם אתם תוכלו להצטרף למאות הארגונים אשר ביצעו סקרים באמצעות חברת Ci מחקרי שוק.